25 Ağustos 2012 Cumartesi

Kardeşi De Bana Uydu

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Merhaba arkadaşlar ben Teğmen bir daha ki sefere sokablirmiyim demiştim ya soktum.Nasıl becerdim anlatmaya geçiyim hemen?

O günden sonra bana

   bir yakınlaştı ki aklınız hayaliniz durur ve bana çıkma teklif etti benimde canıma minnet kabul ettim.Bir gün bunların evinde oturuyorduk kardeşide vardı.Kız birsey yapamam zennediyor ve orama burama elliyordu?Bunu yapan sen misin?Bunu tutuğum gibi yere attım kardeşi ablasının sikilmesine dünden

   razı.

Kardeşine soyun dedim kız ne yapıyorsun dedi bende sen istedin dedim.Sevişmeye baslatık bir ara gözüm kardesine gitti olan sikiyle oynuyordu.Doğal bir şey ama bendeki şeytanlık kızı soydum ve domalttım bende soyunduktan sonra kardeşinin sikini azına verdim bende arkasına geçtim ve

   sulanmış amını yaladım,ordanda göğsünü emdin inlemekten bir hal olmuştu.

Kızı sırt üstü yatırıp kardeşine ablanın amını sik dedim oda hemen yaparım dedi.Bende sikimi kızın azına dayadım.Oğlan becermeyi beceremiyordu.Artık benim kazık gibi siki kızım amına öğle bir dayadım ki kız korkudan ağlamaya başladı bu beni daha çok tahrik etti hemen suratını yalamaya başladım bu arada da elimle sikimi amına yerleştirdim.

ağzına bir

   patlama geçirdimÖyle bir yerleştirmeydi ki kız bağırmaya başladı.Kardeşi bile ablama bir şey olmaz diye sordu korkudan.Kızın içinde gidip gelirken boşalmak için yer sordum kıza oda tabiki dışarı dedi ben de kızın ağzına bir patlama geçirdim kız hepsini yutamadı ve suratınada

   boşaldımOğlan bile şaşkına dönmüştü.Sonra kıza siki tekrardan yalatıp kendine ketirdim.Sıra götünde dedim.

Arkasına geçtim ufak bir genişletme harekatından sonra bir çığlıkta götten geldi oraya da boşaldım ama içinden çıkmadım sikim içinde tekrardan hareketlendi bu kez içinde kaymam daha kolaydı birkez daha

   boşaldım.

O da rahatladı bende raatladım ama kızın kan içindeki amına dir kez daha yumuldum ve işi kardeşine bıraktın kardeşide siktikten

   sonra kız ölü bir vaziyette banyoya gitti kardeşide tabi ki banyoda ve akşam evde kardeşiyle neler yaptılar bilmiyorum?Bunların devamı gelecek

   umarım? :))Gönderen: TeymenKardeşi De Bana Uydu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sitemizde Kaldırılmasını iStediğiniz / Hikaye / Etiket Gibi Kelimeler için zobekir@hotmail.com Adresine Mail Atınız..