25 Ağustos 2012 Cumartesi

Teyzemin kızı ile lezbiyen oldum.

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Teyzemin kızı ile lezbiyen oldum.



Merhabalar, Ben İstanbul dan Asiye, sizlere bundan bir 9ay kadar önce olan olayı yazacam.



Biz İstanbul un Şişli kısmında yaşıyoruz teyzemler Beşiktaş da oturuyor o zaman kış soğuk geçiyordu! Fatma ile biz çok iyi bir kuzen dik Fatma nın lezbiyen olduğunu biliyordum.



Bir gece bizde lezbiyen olduk.



Teyzemin kızı ile lezbiyen oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sitemizde Kaldırılmasını iStediğiniz / Hikaye / Etiket Gibi Kelimeler için zobekir@hotmail.com Adresine Mail Atınız..