25 Ağustos 2012 Cumartesi

yaşlı kadınla ilkti

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Yaşlı Kadınla
Temmuz 12, 2009 admin Yaşlı Hikayeleri
selam dostlar ben yağiz size bir ay önce istanbula yeni geldim metroda yaşadıklarımı anlatmak istiyorum diyarbakırdan istabula geldim otogarda indim metroya bindim ve aksaraya gidiyordum metroda bir 35-36 yaşlarında bir bayanl güzlerimizle sikişiyorduk sonra yanı boşaldıve yanına oturdum ve bana bana bakıp duruyordu birden elleri elime deydi ve biraz utandım sonra baktım yine elini elime derdirdi bizim bülümde kimse kamamıştı beş altı kişi kaldık elini yavaş bana uztarak beni takip et dedi ben kormuştum ama birazada azmıştımyani cesaretimi topladım ve takip etim binaya girdi ardında bende girdim kapıyı acıkbırakmıştı baktım gel dedi girmem bana saldırması bir olu dudaklarımı üyle bi üpüyorduki ikisenedir yarak yemedim bili yormusun seni gürdüm amım birden işte erkeyin dedi bana başladık soyunmaya azına verdiyimde dondurma gibi yalıyordu nasıl boşaldım bilmi yorum bende hemn backlarını acarak yalamamaya başladım bi comuş bi coşmuş gir icime diye yalvaroyor bana yaşa icine sokarak başladım vuruşlara ooooo diye inli yordu of be cekerek hade erkeyim buam seni nasıl gürdü işte erkeyin dedibana bedenim hepsi senin neyapıyorsan yap nasıl oldu bilmiyorum boşaldımve neya palımdedim neistersen onuyap dedi bende arka deliyini gürdün dayana madım yavaşca parmaklayarak geşletim ve dayandım ve bir küklememle bağırdve yavaş beni üldürdün dedi bende sen istedin neyapmak istersen yapdedin bende yapıyorum tabi buarada boşdurmu yorum vuruşlarımı devam ediyorum ogün akşama kadar sikiştik ve deli olmuştu kadın nezaman istersen gele bilirsin dedi tabi işimde vardi bikacgün kalacaktım fırsat bu fırsat hergün gidiyorum beni arıyordu gel diye diye yandi kavruldu adeta.
yaşlı kadınla ilkti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sitemizde Kaldırılmasını iStediğiniz / Hikaye / Etiket Gibi Kelimeler için zobekir@hotmail.com Adresine Mail Atınız..